Contacteer ons
Hulp nodig met jouw bestelling?
Ons team staat altijd klaar om je te helpen, of het nu gaat om een vraag over een product, je bestelling of een onverwachte fout. We streven ernaar om je zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn.
support@roha-home.com
Geïnteresseerd in een samenwerking of een B2B-aankoop?
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verwerkt?
Alle bestellingen worden binnen één werkdag na ontvangst van de betaling verwerkt. Je ontvangt een bevestigingsmail met trackinggegevens zodra je bestelling is verzonden.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levering duurt doorgaans 5 tot 7 werkdagen vanaf de verzenddatum. Houd er rekening mee dat de levertijden iets kunnen variëren afhankelijk van je locatie en de bezorgdienst.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Bevalt een product je niet? Dan heb je het recht om je aankoop binnen een periode van 14 dagen zonder opgaaf van reden te retourneren. Wat moet je hiervoor doen?
1. Stuur een email (met bestelnummer) naar support@roha-home.com - Je zou ons helpen onze service te verbeteren door de reden van je beslissing toe te voegen.
2. Wij nemen dan contact met je op met advies over de beste retourmethode voor je pakket.
3. Verpak de goederen bij voorkeur in de originele verpakking en stuur het op naar het medegedeeld adres.
4. Na ontvangst en inspectie van het geretourneerde item verwerken we uw retour of omruiling binnen 7 werkdagen. Terugbetalingen kunnen 1-2 factureringscycli duren, afhankelijk van uw creditcardmaatschappij. U ontvangt een e-mailbevestiging zodra de retour is verwerkt.
Wat zijn de voorwaarden voor een volledige terugbetaling?
Verpak de goederen in de originele verpakking om te voorkomen dat ze tijdens het transport breken.
De producten moeten ons heel, onbeschadigd bereiken. Daarnaast moet het retourformulier bijgevoegd worden zodat wij uw retour kunnen identificeren.
Mijn artikelen zijn beschadigd of werken niet goed. Wat nu?
Soms gaat er wel eens iets mis... Bij de leverancier, in ons magazijn of ergens onderweg. Dan doen we ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen! Neem direct na ontvangst van het artikel contact op met onze klantenservice via support@roha-home.com
Stuur ons zoveel mogelijk informatie, zodat we een duidelijk beeld krijgen van het probleem en een passende oplossing kunnen bieden.
- Foto's van de verpakking en het defect
- Beschrijving van het probleem
- Ordernummer
Wat zijn de voorwaarden voor een volledige terugbetaling?
Verpak de goederen in de originele verpakking om te voorkomen dat ze tijdens het transport breken.
De producten moeten ons heel, onbeschadigd bereiken. Daarnaast moet het retourformulier bijgevoegd worden zodat wij uw retour kunnen identificeren.
Mijn artikelen zijn beschadigd of werken niet goed. Wat nu?
Soms gaat er wel eens iets mis... Bij de leverancier, in ons magazijn of ergens onderweg. Dan doen we ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen! Neem direct na ontvangst van het artikel contact op met onze klantenservice via support@roha-home.com
Stuur ons zoveel mogelijk informatie, zodat we een duidelijk beeld krijgen van het probleem en een passende oplossing kunnen bieden.
- Foto's van de verpakking en het defect
- Beschrijving van het probleem
- Ordernummer
Mijn artikelen zijn beschadigd of werken niet goed. Wat nu?
Soms gaat er wel eens iets mis... Bij de leverancier, in ons magazijn of ergens onderweg. Dan doen we ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen! Neem direct na ontvangst van het artikel contact op met onze klantenservice via support@roha-home.com
Stuur ons zoveel mogelijk informatie, zodat we een duidelijk beeld krijgen van het probleem en een passende oplossing kunnen bieden.
- Foto's van de verpakking en het defect
- Beschrijving van het probleem
- Ordernummer
Ik heb een probleem met het gebruik van een product?
Problemen met onze zuignaphaken of een ander product? Neem contact op met onze klantendienst service en wij helpen u graag verder.